Nincs méretbeli kötöttsége, mint egy képernyőnek.
Ezzel az érdeklődő önmaga válik a kampány aktív részesévé, hiszen a saját szabad akaratából áll meg a kirakat előtt és az érintőképernyő segítségével ő maga érdeklődhet a reklámozó cég termékei, szolgáltatásai iránt.
Ennek a fóliának nincs olyan méretbeli kötöttsége, mint egy képernyőnek. Jóval nagyobb méretű vetítő felület érhető így el, mint a hagyományos képernyőkkel, monitorokkal. Az új technológia egyesíti az érintőképernyő, a digitális technika, a holografikus vetítés és az internet adta lehetőségeket, előnyöket.
Nem csak kültéri, hanem beltéri elhelyezés is elképzelhető nagyobb alapterületű helyiségbe (pl. irodaházakba, bevásárlóközpontokba, bankfiókokba). A vetítés megoldható elölről és hátulról is, így könnyebb elhelyezni a berendezést is, illetve a járókelők nem kerülnek a vetítő és fólia közé. A nagy méretű, sok ember által látogatott, forgalmas csarnokokba akár magasra is telepíthető a kivetítő rendszer, ahol egyszerre jóval többen láthatják és esetleg hallhatják is, például sportcsarnokokban.
Kitűnő megoldás a reklámkampányok költséghatékony kiegészítőjeként, de önálló reklámeszközként is megállja a helyét. Akár naponta változó üzenettel a vásárlóközönség minden nap más reklámüzenetet láthat!